Rejestracja

Osoby zainteresowane udziałem w konferencji prosimy o wypełnienie deklaracji udziału oraz oświadczenia i przesłanie podpisanych dokumentów do 11 października 2024 roku, w przypadku prelegentów z krótkim abstraktem artykułu (do 1000 znaków) w języku polskim lub angielskim, za pośrednictwem poczty elektronicznej i tradycyjnej na adres:

Monika Simonjetz - sekretarz konferencji:

Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Cypriana Norwida w Zielonej Górze

Al. Wojska Polskiego 9, 65-077 Zielona Góra,

telefon: 68 45 32 619 / 68 45 32 600

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Do pobrania:

           

Opłata za udział w konferencji:

- 350 złotych netto prelegenci, po decyzji Rady Programowej;

- 300 złotych netto uczestnicy konferencji.

 

Cena bez VAT dla opłacających udział w konferencji w co najmniej 70% ze środków publicznych.

Opłata konferencyjna (od osoby) obejmuje: koszty organizacyjne, materiały konferencyjne, wyżywienie i udział w imprezach towarzyszących.

Koszty podróży i noclegów pokrywa instytucja delegująca.

Opłatę należy uiścić do 30 października 2024 roku br. na konto:

Santander Bank Polska S.A – 59 1090 1535 0000 0000 5301 9070

Prosimy o podanie w tytule przelewu dopisku „Modernizacja przestrzeni i co dalej? Doświadczenia i wyzwania partnerów”.

 

Konferencja będzie okazją do wydania punktowanej polsko-angielskiej publikacji, pn.: Nowe technologie i nowe przestrzenie. I co dalej? Warto czy nie modernizować biblioteki?, która powstanie jako rezultat współpracy z partnerami i będzie zawierała referaty prelegentów.