Rejestracja
Osoby zainteresowane udziałem w konferencji prosimy o wypełnienie deklaracji udziału oraz oświadczenia i przesłanie podpisanych dokumentów do 11 października 2024 roku, w przypadku prelegentów z krótkim abstraktem artykułu (do 1000 znaków) w języku polskim lub angielskim, za pośrednictwem poczty elektronicznej i tradycyjnej na adres:
Monika Simonjetz - sekretarz konferencji:
Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Cypriana Norwida w Zielonej Górze
Al. Wojska Polskiego 9, 65-077 Zielona Góra,
telefon: 68 45 32 619 / 68 45 32 600
e-mail:
Do pobrania:
Opłata za udział w konferencji:
- 350 złotych netto prelegenci, po decyzji Rady Programowej;
- 300 złotych netto uczestnicy konferencji.
Cena bez VAT dla opłacających udział w konferencji w co najmniej 70% ze środków publicznych.
Opłata konferencyjna (od osoby) obejmuje: koszty organizacyjne, materiały konferencyjne, wyżywienie i udział w imprezach towarzyszących.
Koszty podróży i noclegów pokrywa instytucja delegująca.
Opłatę należy uiścić do 30 października 2024 roku br. na konto:
Santander Bank Polska S.A – 59 1090 1535 0000 0000 5301 9070
Prosimy o podanie w tytule przelewu dopisku „Modernizacja przestrzeni i co dalej? Doświadczenia i wyzwania partnerów”.
Konferencja będzie okazją do wydania punktowanej polsko-angielskiej publikacji, pn.: Nowe technologie i nowe przestrzenie. I co dalej? Warto czy nie modernizować biblioteki?, która powstanie jako rezultat współpracy z partnerami i będzie zawierała referaty prelegentów.