Konferencja ma charakter interdyscyplinarny. Językiem konferencji jest język polski. Rada Programowa zastrzega sobie prawo selekcji zgłoszonych tematów referatów. Prelegenci, których wystąpienia zostaną zakwalifikowane przez Radę Programową, zostaną poinformowani pocztą elektroniczną do 15 października 2018 roku. Organizatorzy przewidują następujący czas na wystąpienia konferencyjne: referat – 20 minut, komunikat – 10 minut. Prezentacje prosimy zapisać w formacie Powerpoint (ppt 97-2013). Na czas trwania obrad zapewniamy komputery, rzutniki multimedialne.

Opłata za udział w konferencji:
250 złotych prelegenci, po decyzji Rady Programowej;
150 złotych uczestnicy konferencji
cena bez vat dla opłacających udział w konferencji w co najmniej 70% ze środków publicznych.

Opłata konferencyjna (od osoby) obejmuje: koszty organizacyjne, materiały konferencyjne, wyżywienie i udział w imprezach towarzyszących. Opłatę należy uiścić do 15 listopada br. na konto: 
Bank BZ WBK - I Oddział w Zielonej Górze – 59 1090 1535 0000 0000 5301 9070
Prosimy o podanie w tytule przelewu dopisku „konferencja Biblioteki multimożliwości. Nowe technologie i nowe przestrzenie” oraz imienia i nazwiska prelegenta/uczestnika.

Osoby zainteresowane udziałem w konferencji prosimy o wypełnienie deklaracji udziału i przesłanie jej do 30 września 2018 roku, w przypadku prelegentów z krótkim abstraktem artykułu (do 1000 znaków) w języku polskim, za pośrednictwem poczty elektronicznej i tradycyjnej na adres:
dr Przemysław Bartkowiak – sekretarz konferencji
Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Cypriana Norwida w Zielonej Górze
al. Wojska Polskiego 9, 65-077 Zielona Góra,
telefon: 68 45-32-618, 68 45-32-606, 68 45 32 638
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Deklaracja udziału w konferencji